Land Rover Discovery 4

septembrie 4, 2019 0 Comment Uncategorized

Salutare, Alex la taste!

In momentul in care pe lista de cumparaturi a aparut acest colos, voi recunoaste ca am ofertat mai mult impulsiv, am gandit cu inima si am privit achizitia din perspectiva copilului care viseaza sa urce munti si sa treaca prin vaduri de rau sau mlastini asa cum vedeam la televizor la Camel Trophy. Abia cand am castigat licitatia si am plecat dupa masina la Bucuresti realizam ce am facut. Incepeam sa gandesc din perspectiva adultului: “oare am cumparat un Defender cu piele pe bord si atat? Ce-a fost in capul meu? “

In fine…am ajuns acolo. Ce-i drept era semeata ca un soldat de garda la Buckingham, cu un cap mai inalta decat restul, si bineinteles…pe aproape doua locuri de parcare. In gandul meu: “Chiar arata bine. N-o fi dracu’ asa negru”. Am urcat in ea, i-am dat cheie si s-a risipit orice gand negru. Motorul toarce silentios ca un motanel, exact ca la Range Rover Sport. Clar nu conduceam un Defender.

Daca stiti starea drumurilor noastre, stiti foarte bine ca nici autostrazile nu stau mai bine. Tinuta de drum a acestei brute e absolut geniala si simti ca te dai cu magicul covor al lui Aladin si atunci cand apesi acceleratia ai senzatia ca plutesti intr-un Maglev. Nu simti gropi, denivelari sau vreun inconvenient datorat drumului. E genul de masina care nu te lasa sa te plictisesti – calci pedala si cei 256 CP vor incepe sa cante. Si vor canta frumos, fara pic de greseala, distribuiti perfect pe toate rotile, dirijati de cutia cu 8 rapoarte si singurul tau gand este: “Cine a sarutat broscoiul si l-a transformat in Fat Frumos?” 😊.

Atunci cand accelerezi puternic nu te lipeste in scaun ca o sportiva veritabila, ci mai degraba ca o nava de croaziera care prinde un moment de calm pe mare.

Simfonia motorului este continuata la interior de lux in cel mai pur spirit britanic. Simplu si elegant, cu multa piele calitativa, cusuta pronuntat. Piele s-a pus inclusiv pe bord, acolo unde stilul retro se intalneste cu noul si troneaza display-ul central cu navigatie cu harti active si afisajul pentru camera marsarier. Tot aici vei gasi comenzile pentru sistemul infotainment si sistemul audio Meridian. Cu toate ca in jurul tau totul este cum am zis deja, elegant si luxos, totusi oriunde intorci capul aerul este cumva militaros…sa nu cumva sa uiti ca esti intr-un offroad-er veritabil, varul lui Defender.

Ce imi place foarte mult la aceasta masina, este pachetul de iarna: volanul, scaune fata si bancheta spate incalzite, la care se adauga parbrizul incalzit. Nu am avut ocazia sa le folosesc, dar e tot ce poti sa iti doresti iarna, cand numai sa stai cu racleta pe parbriz nu ai chef si apoi sa te urci pe un scaun rece.

Intr-un final am ajuns la sediu cu un zambet enorm pe fata, intampinat de zambetele la fel de mari ale lui Bogdan si Viorel. Si am stat si am comparat si masurat enormitatea asta de masina si ne-am tot mirat de spatiul din ea…si de cel pentru ocupanti, dar mai ales de cel din portbagaj. Si daca am fi zis ca nu e suficient, ne-ar fi contrazis cu torusurile de pe plafon, unde mai poti monta un porbagaj (sicriu).

In fine…ne-am calmat spiritele timp de vreo doua zile si a venit momentul sa facem prezentarea video a masinii. Ca de obicei, ne-am postat in fata sediului, Gabi filma si noi turuiam despre masina – cam ce am zis si pana acum, dar a venit momentul in care a trebuit sa filmam si proba de drum. TREBUIE NEAPARAT SA O VEDETI pentru ca la o asemenea masina nu poti sta cumintel doar pe drum…asa ca am scos-o un pic de pe traseul normal si am plimbat-o un pic prin Lunca Siretului. De aici trebuie mentionat ca masina este echipata cu anvelope de strada si nu de offroad.

Uimiti si uneori speriati (mai ales Bogdan) de ce poate face acest catarator de lux prin praf, pietre si gropi ne uitam fascinati la cum un monstru danseaza exact ca o balerina din Teatrul Bolshoi. Din nou: Cine a sarutat broscoiul si l-a transformat in Fat Frumos? Acesta a fost momentul in care am hotarat ca masina merita un inceput de prezentare mai bun decat cel clasic, asa ca acolo in natura, unde ii sta ei cel mai bine, am decis sa refacem prezentarea. Marginiti pe o parte de padurice si pe cealalalta de Siret am pus camerele pe REC, si v-am transmis ce am crezut noi ca e mai important din toate miile noastre de idei, pe care le aveam in acel moment.

Ooops! Era sa uit: regim de drum normal: 8% si regim de offroad: 10%. Admirabil!

Mai departe convingeti-va in video si daca tot nu ne credeti va asteptam sa va ducem acolo unde am fost si vom mai merge. In mediul natural al lui Land Rover Discovery.

Cu auto pur spirit,
Alex.

                                                                                               

0 comments on “Land Rover Discovery 4”

    Leave a reply

    Bun venit în pole position la Galați

    • Auto Geist | GALAȚI

      Str. Brăilei, nr.237, DN2B (ieșirea spre Tecuci), zona Tirighina.

    • Program

      Luni - Vineri: 9:00 - 18:00
      Sambata - Duminica: 9:00 - 13:00